Hvordan kan vi hjælpe dig?
Ring til os
88 13 83 83
Returner dine varer
Er du interesseret i at gøre brug af din fortrydelsesret klik her
Reklamér over dine varer
opret en reklamation over et manglende eller beskadigt produkt
Handelsbetingelser
Læs vores handelsbetingelser her
Se din ordre status
Så her din ordre status, ændre din ordre eller gen bestil tidligere ordre
FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Ja, det kan du godt. Så snart den forlader vores lager, modtager du en mail fra fragtfirmaet med track & trace nummer som du kan følge
Ja, du kan godt afhente din ordre hos os i Rødovre, men vi har ingen fysisk butik. Så alle ordre skal være gennemført inden afhentning. Hvis du ønsker at afhente din ordre, skal du blot vælge dette i kassen. Du modtager en mail når din ordre er klar til afhentning.
Har du modtaget en vare med fejl på. Eller har fragt mændene været for hård ved pakken, og noget er ødelagt. Så tag endelig fat i os pr. telefon 88 13 83 83. Eller udfyld vores reklamations formular som du finder her
Så kan du nemt annullere din ordre ved at tage kontakt til os pr telefon eller mail.
88 13 83 83
kundeservice@kvali.dk
Ja, så længe ordren ikke er afsendt. Så skal du blot ringe til os på 88 13 83 83 og lave en aftale.
Nej, det er det ikke. Du kan godt handle via et EAN nummer i kassen. Men ordren bliver ikke afsendt før vi har modtaget betalingen.
Vi oplever desværre at mange ikke modtager deres ordebekræftelse efter bestilt ordre. Kontroler altid først din spam mappe. Ellers kan det være at du har indtastet en lille fejl i email adressen. Kontakt os endelig hvis du ikke finder mailen i spam mappen.
Ja, hvis ordren ikke er afsendt endnu, er du meget velkommen til at tage kontakt til os. Så hjælper vi dig igennem.
Vores åbningstider:
Mandag-torsdag: 09.00-15.00
Fredag: 09.00-14.00
Lørdag-søndag: Lukket
Nej, du kan desværre ikke returnere tonet maling, da vi har lavet farven specielt efter dine ønsker.
Åbningstider for afhentning
Mandag – torsdag:
09.00 – 15.00
Fredag:
09.00 – 15.00
Lørdag – Søndag:
Lukket